"You can go to hell"

Jag la faktist in en lite kortare version av den 3dje och troligtvis slutligt trailern förut. Varför den är kortare av någon anledning har jag ingen aning om. På youtube är hälften den här längre och hälften den 8 sekunder kortare. Men dessa 8 sekunder betyder väldigt mycket i den här trailern. Ni hinner faktist se ganska mycket mer. Så om ni vill veta så mycket som möjligt kollar ni igen annars struntar ni i det. Haha. Jag tror alla har listat ut vilket alternativ jag valde.  



Jag älskar när Edward säger "You can go to hell!" Så otroligt jag tilltalande eller nått! Haha. Visst ser han ut lite som X-men då? Men typ en Robert Pattinson version. Haha. Eller är det bara jag som tycker det.

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - JAG.VILL.HA.NOVEMBER.


Puss &Kram S


Kommentarer
Postat av: Ankkkis

november förfan! <3333 :D:D

2009-09-14 @ 21:06:13
URL: http://ankkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0